Friday, August 20, 2010

kesukaan kamu?

salam semua.
post kali ini adalah pasal kesukaan.
atau dalam skop yang lebih kecik, saat saat kesukaan anda.
idea ni terlintas masa pergi iftar dengan akak akak senior kat rumah seorg mak cik ni kat kg bali. mak aih, die punye masakan dah la sedap banyak pulak tu. memang best la mak! :D tadi masa kami tengah bersantap, ada la sorg kakak ni ckp, ermm, bestnyer masakan mak cik ni. kite kan, antara time yang kita paling suke, time makan la.
dari sini, timbul la idea, ermm, apa time kesukaan setiap orang ek?
bagi diri saya sendiri, saya ada BEBERAPA waktu kesukaan. antaranya :
1. masa makan
2. masa tidur
3. masa berjaya habiskan solat time mengantuk
4.masa dapat result yang gempak
5. masa hari jadi
6. masa memberi & menerima hadiah
7. masa dapat baju baru
8. masa saya dapat berbuat sesuatu utk parents
9. masa saya tahu adik adik saya sayang saya
10. masa saya sedar betapa saya ada sahabat sahabat sejati
11. masa saya dapat datang awal ke kelas (tetttt)
12. masa saya dapat siapkan homework
13. masa saya dapat menjalankan amanah
14. masa saya berjaya lahirkan sebuah puisi
15. shoppinggg !

banyak lagi sebenarnya kalau nk list, tapi yang saya palingggg suke, ialah
masa berdoa. insya-Allah. tak pernah gagal menghadiahkan sebening damai yang hilang. (:





No comments: